نصب و تعمیرات کرکره برقی پارکینگی بر روی انواع درب می تواند با امنیت، حفاظت، سهولت و آسایش در زندگی افراد همراه گردد. از این رو کرکره برقی با حجم گسترده ای از استقبال عموم مردم مواجه شده است و بسیاری از افراد نصب این وسیله را در مکان ها و فضا های مختلفی از جمله مغازه، فروشگاه، درب ورودی پارکینگ و … اجرا نموده اند. امروزه برای زیبا و مدرن جلوه دادن فضا های مختلف در ساختمان از کرکره برقی استفاده می کنند اما این وسیله علاوه بر جنبه زیبایی دارای ضریب امنیتی بالا نیز می باشد.

تعمیرات کرکره برقی پارکینگی

از قابلیت نصب و تعمیرات کرکره برقی پارکینگی تنظیم اهرم و الکترونیک آن می باشد که می توان آن ها را به گونه ای تنظیم نمود که کاربر به دلخواه آن ها را در زمان های مشخص باز و بسته نماید و از مزیت کنترل از راه دور آن نهایت استفاده را ببرد.

عمر بالای درب ها، ضد زنگ و ضد ضربه بودن، کاهش آلودگی صوتی، عدم اشغال فضای زیاد، قابلیت شستشو، تنوع در رنگ و مدل از دیگر قابلیت اجرای کرکره برقی بر روی انواع درب می باشد که مجموع این عوامل سبب محبوبیت این وسیله برقی در بین مردم شده است. کرکره برقی از چهار قسمت اصلی بنام ریل، شفت، موتور و تیغه تشکیل شده است. که همگی این قطعات در کنار هم سبب بالا رفتن عملکرد این وسیله شده اند.

تعمیر انواع کرکره برقی

کرکره های برقی بر حسب نوع ساختار، مدل، رنگ، جنس و … دارای نوع های مختلفی همانند موارد زیر می باشد:

کرکره سکشنال :

یکی از مدرن و به روز ترین نوع کرکره برقی موجود در بازار است که بر حسب نوع ساختاری که دارد فضای بسیار محدودی را اشغال می کند. و در واقع این نوع از کرکره بسیار مناسب برای فضا هایی است که از نظر ارتفاع و فضای پارکینگی دارای محدودیت هستند. نصب و تعمیر کرکره برقی سکشنال به علت استهلاک پایین، سرعت بالا، تردد نا محدود، تنوع رنگ پنل ها، کارکرد آسان و … بسیارمورد توجه علاقه مندان این نوع از درب ها قرار گرفته اند.

کرکره برقی پنجره :

گزینه ای ایده آل برای ویلا ها و ساختمان های لوکس به حساب می آید. و به علت نوع جنس به کار گرفته شده در آن عایقی مناسب برای صدا، حرارت و گرد و غبار است.

 

تعمیرات کرکره برقی پارکینگی

 

کرکره برقی شفاف :

از دیگر انواع کرکره برقی به حساب می آید که در رنگ و مدل های گوناگونی ساخته می شوند از خصوصیات بارز این کرکره در کنار جلوه زیبا، ضد گلوله و ضد ضربه بودن آن می باشد. این وسیله از جنسی مقاوم بنام پلی کربنات ساخته شده است.

کرکره برقی آلومینیوم :

در ساخت این کرکره از تیغه های ۶، ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سانتی متری استفاده می شود. از مزیت نصب و تعمیر کرکره برقی آلومینومی مقاومت در برابر ضربات و قدرت تحمل بالای حرارت و تنوع در رنگ بندی آن می باشد.

از دیگر کرکره های موجود در بازار می توان اشاره ای به مدل های پلی کربنات، فولادی، گالوانیزه فوم دار و پارگینگی نمود. در میان کرکره برقی های مذکور نوع آلومینیومی آن با تیغه ۸ سانتی متری رایج ترین و پر کاربرد ترین در میان مردم می باشد. نصب و تعمیرات کرکره برقی پارکینگی در مدل های متنوع، متفاوت است به همین دلیل اجرای آن باید نزد افراد متخصص و ماهر صورت گیرد تا بتواند به خوبی عملکرد خود را برای باز و بسته نمودن درب به نمایش بگذارد.

تعمیر و نصب کرکره برقی پارکینگی با قیمت ارزان در تهران و کشور

امروزه درب های اتوماتیک به دلیل برخورداری از مزیت هایی همچون ضریب امنیتی بالا، کنترل از راه دور، ذخیره فضا، سفارش آن در اندازه دلخواه و … سبب گردیده که در بین مردم دارای محبوبیت بالایی باشند. درب های پارکینگ هم از این قاعده مستثنی نیستند و بسیاری از کاربران به دنبال افزایش راحتی و بالا بردن امنیت برای پارکینگ های خود می باشند. از این رو نصب و تعمیر کرکره برقی پارکینگی، کاربردی ترین و آسان ترین گزینه به جهت باز و بسته نمودن درب پارگینگ به صورت کاملا اتوماتیک می باشد. در انتخاب کرکره برقی مناسب برای درب پارکینگ لازم است که به دو مورد مهم یعنی تیغه و موتور آن توجه گردد.

تعمیر و نصب موتور کرکره برقی در تهران با قیمت ارزان

تیغه در واقع همان جنسی است که برای درب پارکینگ در نظر گرفته می شود که در بازار معمولا در ۴ نوع آلومینیومی، رول فوم، فولادی و شفاف وجود دارد و کاربران بر اساس ظاهر، صدا، قیمت و ابعاد می توانند هر کدام از آن ها را انتخاب نمایند. موتور ها هم به دو دسته سانترال و ساید تقسیم می شوند. موتور های سانترال دارای ماندگاری بیشتری هستند و در وسط رول کرکره نصب می شوند و موتور های ساید هم پرقدرت و مناسب برای دهانه های بیش از ۱۰ متر می باشند. از این رو با توجه به نوع تیغه و موتور های مختلف نحوه نصب و تعمیر کرکره برقی پارکینگ نیز متفاوت می باشد.

آموزش تعمیرات کرکره برقی پارکینگی

نصب و تعمیرات کرکره برقی پارکینگی یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه و جلوگیری از خرابی های مجدد آن می باشد. اما این امر کاملا تخصصی است و این کار باید نزد افراد ماهر صورت گیرد. با این حال کاربرانی که کرکره برقی را بر روی درب خود نصب می کنند باید آشنایی اجمالی نیز بر روی آن داشته باشند تا بتوانند با تعمیر به موقع از خرابی بیشتر آن جلوگیری نمایند. این آموزش تعمیرات و نگهداری می تواند در برگیرنده مواردی همانند روغن کاری، تراز کردن و … باشد.

خدمات تعمیرات و نصب کرکره برقی درب اتوماتیک پارکینگ

قطعا افرادی که از کرکره برقی استفاده می کنند با مشکلات مربوط به آن هم مواجه می شوند که باید تعمیراتی بر روی این قبیل از وسیله ها نیز صورت گیرد. اگر مشکل جزیی باشد کاربران می توانند به راحتی از پس آن برآیند و آن را رفع کنند اما در صورت بروز مشکلات بزرگ همانند ایراد در موتور نیاز است که با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت صورت گیرد و در صورت عدم توجه به آن ممکن است مشکلات جدی تری را به دنبال داشته باشد. بدین ترتیب نصب و تعمیر کرکره برقی از جمله مواردی حساس است که نیاز به تخصص، مهارت و دانش بالایی دارد و از این رو باید از افراد متخصص در زمینه های اجرا و تعمیر کرکره برقی استفاده نمود.

تعمیر ریموت کرکره برقی

نقش و وظیفه ی ریموت در کرکره برقی این است که باعث باز و یا بسته شدن درب می شود. پس از فشردن دکمه ، سیگنال هایی را از مدار فرمان دریافت می نماید و آن را به سوی موتور کرکره برقی می فرستند. ریموت می تواند در کنار باز یا بسته کردن درب ، آن را به شکل نیمه باز و در شکل دلخواه نیز نگاه دارد. اگر هنگامی که دکمه ی ریموت را فشار داده و درب حرکتی نداشته باشد نشان از آن دارد که ریموت دچار خرابی شده است.

عواملی مانند رطوبت ، آب و یا ضربه می تواند به ریموت کنترل آسیب وارد نماید. اما اولین کاری که می بایست انجام دهید این است که باتری ریموت را بررسی کنید. در صورتی که از صحت باتری ها مطمئن شدید اما ریموت همچنان کار نمی کند به نظر می رسد که به تعمیر ریموت کرکره برقی نیازمند هستید.

 

تعمیرات کرکره برقی پارکینگی

 

 خرابی رسیور کرکره برقی

یکی از قطعه های حساس و مهم در کرکره برقی رسیور آن می باشد که در صورتی که دچار خرابی شود مسائل زیادی را ایجاد می کند. نقش رسیور در کرکره برقی این است که سیگنال ها را دریافت کرده و به درخواست پاسخ می دهد. این قطعه در برابر رطوبت بسیار حساس بوده و به محض مواجه در باران و برف و یا تابش مستقیم اشعه خورشید دچار آسیب می شود. تکنیسین های نصب با آگاهی در این خصوص ، به طور معمول آن را در محلی نصب می نمایند که در معرض چنین عواملی نباشد. به خاطر داشته باشید که هنگام شستشو و تمیز کردن کرکره برقی نیاز است که روی رسیور نایلون کشیده تا آب به داخل آن نفوذ ننماید. اما در صورتی که با خرابی این قطعه مواجه شدید با تعمیرکاری مجرب مشورت نمایید. به خاطر داشته باشید تعمیرات کرکره برقی پارکینگی یک کار کاملا تخصصی است و نباید به تنهایی دست به کار شوید.

تعمیر شفت ، فنر کرکره برقی

نقش شفت در کرکره برقی این است که رول کرکره را به خوبی نگاه دارد و در صورتی که دچار خرابی شود، عملکرد کرکره برقی را نیز مختل می نماید. ساختار شفت از فولاد است تا مقاومت لازم را برای نقشی که بر عهده دارد داشته باشد. محل نصب شفت در بالاترین قسمت درب کرکره برقی می باشد که با چرخش موتور ، تنظیم خواهد شد.

این قطعه را می توان در اندازه های متفاوتی در بازار مشاهده نمود که مطابق با نوع موتور برای کرکره برقی انتخاب می شود. به عنوان مثال موتورهای ساید که دارای قدرت بسیار بالایی هستند از شفت با سایز یازده استفاده می کنند در صورتی که برای موتورهای توبلار می توان از سایز هشت در شفت استفاده نمود. در صورتی که شفت دچار خرابی شود می بایست آن را تعویض نمود.

تعمیر اندکپ کرکره برقی

از دیگر قطعات بسیار حساس در کرکره برقی اندکپ ها است که وظیفه ی آن به حرکت و گردش درآوردن شفت می باشد. این قطعه رابط و اتصال بین بلبرینگ و صفحه پلیت در کرکره برقی می باشد که در صورتی که دچار خرابی شود می توان آنرا تعمیر یا تعویض نمود. خرابی اندکپ می تواند در رول شدن تیغه ، اختلال ایجاد نماید.

هزینه تعمیرات کرکره برقی پارکینگی

همان گونه که بارها در این جا به آن اشاره شد، در خصوص تعمیر کرکره برقی، بهترین و اصولی ترین روش آن است که قبل از ایجاد خرابی های بیشتر، به محض رویت ایرادی ، با یک نصاب و تکنیسین ماهر تماس گرفته و خرابی را گزارش دهید.

این کار باعث می شود تا طول عمر دستگاه خود را بالاتر برده و در هزینه های آن صرفه جویی نمایید.