طراح وب. آیا فقط ما هستیم ، یا این یک حلقه خوب دارد؟ و این فقط یک عنوان جذاب نیست - یادگیری طراحی وب می تواند به یک حرفه هیجان انگیز و جذاب منجر شود ، به خصوص برای یک مشکل ساز خلاق مانند شما.

اما فقط ایده شروع به کار در طراحی وب می تواند طاقت فرسا باشد. شاید شما مخفیانه فکر می کنید: طراحان وب چه کاری انجام می دهند؟ یا شاید حتی: طراحی وب چیست؟ (بله ، ما در یک نقطه نیز آنجا بودیم!)

همانطور که می دانید آیا طراحی وب مسیر صحیحی برای شغل شما است یا خیر ، به چند پاسخ برای س questionsالات بزرگ نیاز دارید: واقعاً چه چیزی باید بدانید؟ آیا شما باید کدنویسی را یاد بگیرید؟ چه ابزارهایی لازم است داشته باشید؟ مدیریت مشتری ها چطور؟

نگران نباش شروع به طراحی وب سایت آسان تر از تصور شماست. فقط با این مهارت های طراحی وب و بصری شروع کنید و به زودی در راه خواهید بود.

(Psst! شما می توانید کلیه مهارتهای ذکر شده در زیر را در برنامه طراح وب Skillcrush ، طرحی کاملاً آنلاین طراحی کنید که برای رسیدن شما از صفر به طراح وب در مدت 3 ماه مسطح است. ما همچنین یک برنامه Visual Designer داریم که شامل همه چیز از تئوری رنگ است. و تایپوگرافی برای تبدیل شدن به استاد فتوشاپ. این دوره عالی دیجیتال برای انواع خلاق است.)

نحوه یادگیری طراحی وب: مهارت های فنی 101
ابتدا اجازه دهید از جنبه فنی تبدیل شدن به یک طراح وب عبور کنیم. کلمات اختصاری و اصطلاحات عجیب و غریب ترسناک به نظر می رسند ، اما در صورت آشنایی با آنها بسیار آسان (و فوق العاده سرگرم کننده!) هستند.

1. طراحی ویژوال
به نظر می رسد بدیهی است که شما برای طراح وب نیاز به دانش طراحی دارید ، اما طراحی بصری بر روی محصولات دیجیتال تمرکز دارد ، بنابراین ممکن است متفاوت از انتظار شما باشد. در این حالت ، اصول طراحی همان چیزی است که ظاهر و احساس سایت را تعیین می کند. آنها می توانند از نسبت به تایپوگرافی ، به سیستم های شبکه ای ، تا تئوری رنگ متغیر باشند. به عبارت دیگر: طراحی بصری فرصتی است برای ایجاد تابلوهای خلق و خوی و تایپ سلسله مراتب و آزمایش فونت های وب و پالت های رنگ.

2. UX
در اینجا آن اختصارات خنده دار آمده است! UX مخفف تجربه کاربر یا احساس افراد در هنگام استفاده از وب سایت (آرام ، ناامید و غیره) است. بیش از هر چیز دیگری ، UX مربوط به نزدیک شدن به طراحی های شما از دیدگاه اول کاربر است - چگونه می توانید وب سایتی را طراحی کنید که به آنها کمک کند دقیقاً آنچه را که لازم دارند بدست آورند؟

برای انجام این کار ، شما در مورد کاربران خود تحقیق خواهید کرد و "personas" (پروفایل کاربران ایده آل خیالی) ایجاد خواهید کرد. شما می توانید صفحات و مطالب خود را با یک نقشه سایت جدا کنید. مسیری را که کاربران در سایت شما در جریانهای کاربر طی می کنند ، خواهید فهمید. (به عنوان مثال ، آیا آنها همیشه مستقیماً از طریق شبکه های اجتماعی کلیک می کنند؟ یا اینکه آنها فقط به دنبال اطلاعات تماس هستند؟) و شما می توانید قاب های سیم برای ساختن قسمت های اصلی هر صفحه وب بسازید. همه این م componentsلفه ها برای تمرین طراحی تجربه کاربر ضروری هستند.

نکته حرفه ای: هنوز هم در مورد تفاوت بین این همه مهارت طراحی اشتباه گرفته اید ، و کدام یک را باید ابتدا یاد بگیرید؟ ما به تازگی تفاوت بین طراحی بصری و طراحی وب یا وب سایت ، و همچنین طراحی UX و طراحی گرافیک را در صورت تمایل به وضوح بیشتر ، برطرف کردیم!

3. نرم افزار طراحی
مانند هر صنعتگر ، برای انجام کار خود به ابزار مناسب نیاز دارید. دانستن راه خود در مورد استانداردهای صنعت در هر مورد مفید و در بسیاری از موارد حیاتی خواهد بود. در حالی که طراحی وب سایت می تواند به طور مستقیم در یک مرورگر وب انجام شود ، ابزارهایی مانند Adobe Photoshop ، Illustrator و Sketch ابزارهایی هستند که تقریباً همه طراحان برای بخشهای مهم شغل خود مانند ایجاد ماکت ، طراحی دارایی ها (آرم ها و تصاویر) و البته تغییر و بهبود عکس ها. شما باید یاد بگیرید که چگونه از آنها استفاده کنید (اگرچه ، اگر تازه شروع به کار کرده اید ، در عوض چند گزینه رایگان فتوشاپ را امتحان کنید)

4. HTML
شاید تصور نکرده باشید که یک طراح وب نیاز به دانستن نحوه کدگذاری دارد. اما امروزه این یک مهارت مورد انتظار برای بیشتر مشاغل طراحی است. HTML مخفف HyperText Markup Language است که زبان برنامه نویسی است که برای قرار دادن محتوا در یک صفحه وب و ساختاری استفاده می شود. این بدان معنی است که شما چگونه کلمات را به عنوان ، پاراگراف و پاورقی تبدیل می کنید. و همچنین نحوه دریافت محتوای "جالب" مانند عکس ها ، فیلم ها و گرافیک ها در یک وب سایت است.

5. CSS
و سپس شریک HTML ، CSS یا Cascading Style Sheets وجود دارد. CSS کدی است که به مرورگرها نحوه قالب بندی و سبک HTML برای یک صفحه وب را می گوید. به عبارت دیگر ، این چیزی است که باعث می شود همه متن و سایر مطالب خوب به نظر برسند. با CSS می توانید رنگ ها را تنظیم کنید ، فونت ها را تغییر دهید ، یا یک زمینه خیره کننده اضافه کنید - و موارد دیگر! این جایی است که واقعاً چشم شما برای طراحی می درخشد و چگونه می توانید مهر خلاقیت خود را بر روی هر سایتی که ایجاد می کنید قرار دهید.

نکته حرفه ای: اگر می خواهید یادگیری طراحی وب را به صورت رایگان شروع کنید ، HTML و CSS مهارت های بسیار خوبی برای شروع هستند. اگر در اینجا و اکنون آماده باشید ، بوت کمپینگ رمزگذاری 10 روزه رایگان را دریافت کرده ایم. در غیر این صورت ، نگاهی به جمع منابع رایگان ما برای یادگیری کدگذاری بیندازید.

جایزه! JAVASCRIPT
در حالی که می توانید طرح های خود را فقط با استفاده از HTML و CSS کدگذاری کنید ، اگر می توانید با استفاده از JavaScript نیز برنامه نویسی کنید ، در رقابت بسیار قدم برمی دارید. JavaScript به شما امکان می دهد عناصر ساکن را در سایت خود قرار دهید و آنها را تعاملی کنید - فکر کنید توییترهایی هستند که به صورت خودکار به روز می شوند ، وب سایت هایی که هنگام ورود به سیستم متفاوت به نظر می رسند ، اسلایدرهای تصویر و موارد دیگر!

مهارت های نرم (یا سلاح های سری که هر طراح وب به آن نیاز دارد)
اکنون که قطعات طراحی و فناوری شما پایین است ، فقط باید مدیریتی اضافه کنید تا در کارهای طراحی وب خود منظم و مثر باشید. این مهارتهایی است که اکثر طراحان وب به آنها قسم می خورند ، بنابراین با یادگیری آنها و نه بعداً ، مدتی در خود صرفه جویی کنید.

6. مدیریت زمان
چه شما علاقه مند به یادگیری طراحی وب برای اشتغال به کار مستقل باشید و چه برای کار در یک شرکت ، باید در برنامه خود و پروژه های خود باشید تا یک طراح وب برجسته باشید. این می تواند به معنای شناخت برنامه های بهره وری مانند لیست کارها یا تقویم ها باشد ، یا به خصوص اگر در یک سازمان بزرگ هستید ، ابزارهای ردیابی پروژه مانند Trello یا JIRA را یاد بگیرید. ابزار هرچه باشد ، تسلط بر هنر اولویت بندی و پیگیری کار شما برای موفقیت شما (و عقل!) در دنیای شلوغ طراحی وب ضروری است.

7. ارتباطات
در تماس بودن و جلب نظر شما نیز مهارت های لازم برای یک طراح است. بدون ایجاد ارتباط عالی نمی توانید از طریق ساختن وب سایت امرار معاش کنید. شما باید مشتریان را در جریان پیشرفت پروژه هایشان به اضافه ایده های پیچیده به روز نگه دارید و درباره خلاقیت های خود توضیح دهید. حتی ممکن است شما برای انجام نوشتن متن یا ویرایش در سایتها فراخوانده شوید ، به خصوص اگر فروشگاه مردانه خود را اداره می کنید. بنابراین در نوشتن و مهارت های ارائه خود مقصر باشید ، و مطمئناً در هر شرایطی نظر خود را جلب خواهید کرد.

8. جستجوگرها / بازاریابی دیجیتال / رسانه های اجتماعی
مجموعه مهارت SEO (بهینه سازی موتور جستجو) ، بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی ممکن است به نظر برسد که بیشتر برای یک فروشنده بیشتر از یک طراح وب است. اما ، از آنجا که اینترنت راهی است که امروزه بسیاری از شرکت ها به فروش می رسانند و از آنجا که شما همچنین باید استعدادهای طراح وب خود را بفروشید (هنگامی که به دنبال کار یا مشتری های مستقل هستید) ، باید سر خود را به آنها بپیچید . حتی دانستن اصول هر یک از آنها و در نظر گرفتن آنها برای مشتری و سایت های خود ، شما را در سفر با طراحان وب دور می کند.

9. مدیریت مشاغل / مشتری
و ، به عنوان یک کارمند یا یک فریلنسر ، درک نتیجه نهایی به شما کمک می کند تا از سودآوری و پایداری خود یا شرکت خود مطمئن شوید. شما مجبور نیستید برای MBA خود برگردید ، اما باید در مورد اهداف و امور مالی کارفرمای خود یا تجارت شخصی خود ایده داشته باشید تا بتوانید از آنها برای هدایت کار خود استفاده کنید. و اگر مستقیماً برای مشتری طراحی می کنید ، باید برنامه ای داشته باشید که مطمئن شوید جریان نقدینگی و پروژه پس مانده شما در کوتاه مدت و بلند مدت سالم و قابل انجام است.

نحوه یادگیری طراحی وب آنلاین
همانطور که می بینید ، در مورد مهارت هایی که شما برای طراح وب نیاز دارید ، هیچ چیز مرموز و ذهن آور وجود ندارد ، اما این س theال پیش می آید که کجا و چگونه آنها را یاد بگیرید. بنیادی در بخش فناوری و مهارت کافی در قسمت های سازمانی ، شما را به سمت پیشرفت سوق می دهد و در هنگام ایجاد دانش و حرفه خود در زمینه طراحی وب ، در کنار شما خواهد بود.

Skillcrush’s Web Designer Blueprint تمام مهارت هایی را که برای تبدیل شدن به یک طراح وب نیاز دارید - بدون ترک کاناپه ، پوشش می دهد. دوره های ما کاملا آنلاین هستند و شامل دسترسی 24 ساعته 7 روزه به مطالب و همچنین پشتیبانی زیادی از مربیان دوستانه و طراحان وب تازه کار شما در جامعه ویژه دانشجویان آنلاین است. شما حتی یاد خواهید گرفت که چگونه اولین پروژه طراحی وب خود را که می توانید در آن پرداخت کنید پیدا کنید ، زمین بگیرید و آن را به اتمام برسانید - همه اینها فقط در عرض 3 ماه است!

اگر به دنبال یک غوطه وری حتی بیشتر در طراحی بصری همه چیز هستید ، نگاهی به Visual Designer Blueprint ما بیندازید. این برای انواع خلاقانه وسواسی با رنگها ، قلم ها و همه چیزهای بصری مناسب است.

نکته حرفه ای: برای شروع هیچ یک از دوره های ما به هیچ تجربه و برنامه نویسی نیاز ندارید. بنابراین ، اکنون با ما همراه شوید تا آن حرفه هیجان انگیز و جذاب در طراحی وب را که آرزوی آن را داشتید ، بدست آورید.